اخبار گردشگری

جباری جایگزین محسن کریمی در استقلال میشود؟

محسن کریمی در جریان بازی دوستانه روز گذشته تیمش برابر نساجی دوباره دچار مصدومیت شد و با تصمیم پزشکان استقلال باید عمل جراحی کند.

محسن کریمی در طول سال های گذشته بارها با مصدومیت کتف روبرو شده است و با این شرایط کادرپزشکی بالاخره تصمیم گرفت او را عمل جراحی کند.محسن کریمی

محسن کریمی در دیدار تدارکاتی استقلال برابر نساجی مازندران دوباره مصدوم شد و کتف از قبل آسیب دیده اش دردی با شدت بیشتر پیدا کرد. گویا او هم مثل امید ابراهیمی چاره ای جز جراحی نخواهد داشت؛ و البته برعکس ابراهیمی می خواهد خیلی زود کتف اش را به تیغ جراحان بسپارد تا زودتر به مستطیل سبز برگردد. مصدومیت او اما راهی جدید را پیش پای استقلال و منصوریان باز کرده است.

آبی ها برای ورود نام مجتبی جباری به لیست بزرگسالان شان باید یکی از بازیکنان حاضر را از لیست خط بزنند. تا پیش از این قرار بر حذف مگویان بود؛ اما مطالبات میلیاردی این مدافع؛ و البته قرارداد سنگین ۱.۴ میلیاردی اش برای فصل پیش رو دست استقلال را برای فسخ قرارداد کاملا بسته است. مگویان هم گویا بدون دریافت مطالبات اش راضی به جدایی نیست.

حالا کریمی که باید با عمل جراحی نسبتا سنگین، چند ماهی را دور از فوتبال باشد به گزینه کادرفنی برای خروج از لیست تبدیل شده. لااقل او هنوز جوان ۲۵۰ میلیونی است و سی سالگی را نگذرانده که مدیریت استقلال با او قراردادی میلیاردی ببندد و آبی ها را وارد بحران های خودساخته کند.