اخبار گردشگری

برانکو: امسال کارمان سخت‌تر شده است/منشا جایگزین خوبی برای طارمی است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب آهن با یارگیری خوب‌شان در فصل نقل و انتقالات تبدیل به رقیب جدی پرسپولیس شده‌اند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران ابتدا درباره انتظار هواداران برای تکرار قهرمانی و اینکه گفته می‌شود پرسپولیس ضعیف‌تر شده است توضیح داد: منشا جایگزین خوبی برای طارمی خواهد بود. امسال تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب آهن تقویت شده‌اند و قبول دارم کارمان سخت‌تر شده است اما ما هم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم.

منشا، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و مصلح قطعا کیفیتی دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. با این حال فصل سختی پیش روی ماست.

وی در مورد قطعی شدن جدایی طارمی گفت: منشا جایگزین خوبی برای این بازیکن است. طبیعی است طارمی پیشنهادات زیادی داشت. باشگاه‌های زیادی دنبالش هستند اما باشگاه هم به دنبال منافع خودش است.

سرمربی پرسپولیس درباره اهمیت دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان نیز گفت: این دیدار برای ما یک بازی تدارکاتی مهم خواهد بود. می‌دانیم برای هواداران حساس است و ما هم دوست داریم در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم.

برانکو در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بشار، بازیکن عراقی به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد یا نه گفت: فعلا همین بازیکنانی که می‌بینید هستند و شاید در آینده بازیکن جدیدی بگیریم.