اخبار گردشگری

نمایشگاه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور گشایش یافت

به گزارش ایرنا رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد انزلی برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری و معرفی توانمندی های گیلان در این حوزه همراه با ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم است.
رضا مسرور با اشاره به اینکه گیلان دارای ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه گردشگری است، افزود: نمایشگاه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری برای افزایش رونق گردشگری استان و کشور است .
وی تاکید کرد: برپایی هرچه بیشتر اینگونه نمایشگاه ها تاثیر بسیاری در رونق بخش گردشگری داشته و منطقه آزاد انزلی آمادگی برپایی چنین نمایشگاهی را در شش ماه دوم سال و در محل دائمی نمایشگاه های این منطقه دارد.
مسرور با اشاره به حضور چند شرکت خارجی در این نمایشگاه افزود: امیدواریم که این نمایشگاه دستاورد و خروجی مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه به ساخت بزرگترین مارینا و همچنین بزرگترین آکواریوم دریایی کشور در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری در این منطقه اشاره و اظهار کرد: تا کنون ارتباط خوبی بین فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در تمامی حوزه ها در سطح منطقه ایجاد شده است.
مسرور خاطر نشان کرد: با توجه به مزایا و فرصت های قانونی و ظرفیت های موجود منطقه آزاد انزلی شرایط لازم برای ساخت هتل های پنج ستاره در راستای افزایش ماندگاری مسافران و توسعه گردشگری در سطح استان وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا نمایشگاه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری مناطق آزاد ایران با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، فرمانداران رشت و انزلی و معاونان و مدیران گردشگری مناطق آزاد ایران در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
برپایی جشنواره اقوام ایرانی، حضور نخبگان علمی و فعالان صنعت گردشگری و رونمایی از بسته های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از ویژگی های جانبی این نمایشگاه است .
نمایشگاه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد ایران در ۴۳ غرفه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود و علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می توانند از آن بازدید کنند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
۷۴۷۱/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین