اخبار گردشگری

شاخص اصلی تعطیلات عید فطردر شهرستان بویراحمد تأمین امنیت مسافران بود

یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۸۹ گردشگر از نقاط مختلف کشور در تعطیلات ۲ روزه عید فطر سال جاری در مبادی ورودی شهر یاسوج مرکز بویراحمد توسط ایستگاه های راهنمای مسافران ثبت و از این تعداد ۶۲۴ هزار و ۱۶۹ نفر در شهرستان اقامت داشتند.
سید محمدکاظم نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵۹ مورد نظارت و بازرسی مشترک از مکان های تفریحی، پارک ها و اقامتگاه های گردشگری بویراحمد در تعطیلات ۲ روزه عید فطر سال جاری با حضور میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف، مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی بویراحمد انجام شد.
وی افزود که با برنامه ریزی های انجام شده کمبود گوشت قرمز، مرغ و یخ در تعطیلات عید فطر سال جاری در شهر یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد وجود نداشت.
فرماندار بویراحمد کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران این شهرستان در تعطیلات عید فطر سال جاری را مناسب دانست.
نظری بیان کرد: مکان های تفریحی بویراحمد از جمله آبشار و پارک های غدیر، ولایت، مهرورزی و چشمه نباتی یاسوج و تنگ مهریان، تنگ گنجه ای و تنگ تامرادی این شهرستان در تعطیلات عید فطر سال جاری مملو از مسافر و گردشگران بود.
وی عنوان کرد که سال های اخیر اقدام های متعدد عمرانی به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مسافران و گردشگران شهرستان بویراحمد در ایام مختلف سال انجام شده است.
شهرستان بویراحمد دارای حدود ۱۰۰ تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج افزون بر ۲۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
۷۵۳۵/۸۰۰۵

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین