اخبار گردشگری

فراخوان طراحان لباس به جشنواره جامه صلح سعدآباد

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سعدآباد، موزه پوشاک سلطنتی درنظر دارد به مناسبت روز جهانی صلح (۳۰ شهریور، ۲۱ سپتامبر) ویژه برنامه ای با عنوان’ جامه صلح’ برگزار کند.
موزه پوشاک سلطنتی در فراخوان خود از هنرمندان و طراحان دعوت کرده است طرح های پیشنهادی خود را با موضوع لباس صلح تا تاریخ ۱۰ مردادماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
قرار است این موزه پس از بررسی طرح های دریافتی، با گزینش ۷ مورد منتخب، کارگاهی را به مدت یک هفته جهت مشارکت در طراحی، دوخت و آماده سازی گروهی یک لباس منتخب برگزار کند.
پس از رونمایی از ‘ جامه صلح’ منتخب در تاریخ تعیین شده، این لباس با امضای مشاهیر و هنرمندان به دست سفیر صلح ایران سپرده و راهی سفر به دور دنیا خواهد شد.
استفاده از مفاهیم با محوریت صلح، به کارگیری نمادهای پوشاک اقوام و ملل مختلف و خلاقیت در زمینه به کارگیری انواع دوخت پارچه از شرایط شرکت در این کارگاه آموزشی است.
هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره «جامه صلح» می توانند حداکثر تا ۱۰ مردادماه، طرح های پیشنهادی خود را با فرمت JPG و با وضوح مناسب در فایلی به نام هنرمند، به همراه یک فایل پی دی اف PDF رزومه هنرمند شامل نام و نام خانوادگی، سوابق هنری، عکس هنرمند، شماره تماس و نشانی الکترونیکی، با عنوان ‘جامه صلح’ به نشانی ایمیل Royalcostume.mus@gmail.com ارسال کنند.
دریافت اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به وب سایت www.sadmu.ir و یا برقراری تماس با شماره تلفن (۰۲۱) ۲۷۹۴۰۴۳۵ امکان‌پذیر است.
فراهنگ**۹۳۳۸**۱۰۵۵
خبرنگار: صدیقه بهارلو**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین