اخبار گردشگری

جشنواره تابستانی کیش با محوریت گردشگری در کشور برگزار می شود

به گزارش ایرنا ،محمد محب خدایی روز شنبه در نشست خبری جشنواره تابستانه کیش گفت : برای جشنواره امسال برنامه های ویژه ای با افزایش مشارکت و بر اساس سلایق مخاطبان در نظر گرفته شده است .
وی گفت: تمام اعضای خانواده به ویژه کودکان و بانوان می توانند از برنامه های ویژه جشنواره بهره مند شوند .
محب خدای به تولید و اشتغال به عنوان اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود : موضوع نشاط اقتصادی و توسعه حوزه های فعال در گردشگری در دستور کار است و در تمام کشور و نقاط مختلف برنامه هایی خواهیم داشت تا آغازی بر سفر باشد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: رالی خانوادگی یکی از برنامه های دیگری است که به مقصد کیش انجام می شود و تمامی برنامه ها نیز با محوریت گردشگری در کشور رقم خواهد خورد.
وی با بیان اینکه جشنواره تابستانه کیش با شعار ‘کیش به وسعت ایران’ از ۱۵ تیر اغاز و تا ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت گفت: یکی از ویژه برنامه های این جشنواره برای کودکان است که می توانند هر سه روز در میان از برنامه های طراحی شده در بسته های سفر از مجموعه های ،پارک آبی، سافاری و مجموعه پارک دلفین بصورت رایگان استفاده کنند .
محب خدایی در مورد جوایز این جشنواره نیز گفت: تمامی کسانی که به کیش سفر می کنند هر شب می توانند از جوایز نقدی ، لوازم خانگی و همچنین یک خودرو در هفته که به قید قرعه مشخص می شود بهره مند شوند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: به همت جامعه بازاریان کیش در اخر جشنواره نیز یک خانه قرعه کشی خواهد شد .
وی گفت: برنامه ای نیز برای کل کشور در نظر گرفته شده است تا کسانی که با کارتهای ‘ همام کیش ‘از مراکز خرید مشخص شده خرید می کنند بتوانند از جایزه روزانه ۳۰ سفر رایگان به کیش و همچنین یک خانه در ماه بهره مند شوند .
محب خدایی در مورد کنترل قیمت ها نیز گفت: تمامی تورها در تمامی ایام کنترل می شود و بیشترین نظارت در بسته های هتل و بلیط همزمان است.
۱۶۳۰*۱۶۴۱- خبرنگار: مریم زبان دان – انتشار دهنده: امیر برزی

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین