اخبار گردشگری

پایان تلخ دوستی اینترنتی با کشف پرونده آدم‌ربایی دختر همدانی در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف پرونده آدم‌ربایی استان همدان که یک مرد جوان، دختر ۱۹ ساله‌ای را ربوده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی درخصوص این خبر اظهار کرد: ۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی در یکی از شهرستان‌های استان همدان، از ربوده شدن دختر ۱۹ساله خود خبر داد و اعلام می‌کند، دخترش پس از فارغ شدن از جلسه امتحان مدرسه به منزل مراجعه نکرده است.

وی افزود: بعد از تحقیقات میدانی و به‌کارگیری علوم پلیسی مشخص شد در اصفهان مبلغ ۳۰ میلیون ریال از حساب دختر جوان برداشت شده و در آخرین ردپای گرفته شده مشخص شد به شاهرود عزیمت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعزام اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مورد نظر به شاهرود خبر داد و تصریح کرد: بعد از تحقیقات به عمل آمده، شب گذشته در جنگل‌های اطراف شاهرود فردی جوان که با آدم ربای مورد نظر در ارتباط بود دستگیر و پس از بازجویی‌های انجام شده در نهایت با استفاده از منابع پلیسی مخفیگاه دختر و پسر جوان در یکی از شهرک‌های شاهرود شناسایی و هر دو نفر در اقدامی ضربتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شاهرود دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی به بازجویی‌های تخصصی از این دو جوان اشاره و اظهار کرد: چند ماه قبل پسر ۲۶ ساله و دختر ۱۹ ساله از طریق بازی موبایلی کلش با یکدیگر آشنا و سپس با استفاده از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی با هم ارتباط برقرار کرده و در نهایت پس از مدتی ارتباط مخفیانه دختر جوان به اصفهان عزیمت و پسر نیز با حضور در محل، وی را به شاهرود انتقال داده بود.

سرهنگ اشرفی با اشاره به پرونده متشکله در استان همدان با مضمون آدم‌ربایی گفت: با توجه به اینکه پرونده نیابتا به شاهرود ارجاع شده بود متهم به ماموران پلیس آگاهی همدان تحویل و نامبرده جهت رسیدگی به اتهام انتسابی به استان همدان منتقل شد.