اخبار گردشگری

قتل دوست برای تصاحب زمین میلیاردی +عکس

مردی که به اتهام قتل دوستش بازداشت شده بود در تازه‌ترین اعتراف‌های خود اعلام کرد با انگیزه تصاحب زمین یک میلیارد تومانی مقتول دست به جنایت زده است.

به گزارش جام‌جم، در این پرونده مهدی متهم است‌ دوستش را شامگاه ۲۲ فروردین امسال به قتل رسانده است.

او ابتدا مدعی شد برای تصاحب عتیقه، دوستش را کشته و جسد را حوالی شورآباد رها کرده است.

ماموران با تحقیق از همسر متهم متوجه شدند او ساعت ۸ شب جنایت به بهانه رفتن به سالن فوتبال بیرون رفته و چهار ساعت بعد در حالی که لباس خون‌آلود به تن داشته بازگشته است. حتی معلوم شد متهم به بهانه جابه‌جایی تلویزیون، خودروی همسایه‌شان را امانت گرفته است.

با توجه به این‌که متهم ، مقتول را از تهران با خود برده و کشته بود، پرونده در اختیار مامورن اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در ادامه معلوم شد مقتول فروشنده اشیای عتیقه نبوده است بلکه قطعه زمینی برای راه‌اندازی یک مرکز تجاری خریده و قصد احداث در آنجا را داشته که کشته شده است.

با کشف سرنخ‌های جدید در پرونده، متهم چند روز پیش انگیزه جدیدی را مطرح کرده و به افسر تحقیق گفت: مقتول قطعه زمینی به ارزش یک میلیارد تومان خرید و قرار بود در آنجا یک مرکز تجاری راه‌اندازی کند. او به‌دنبال فردی در شهرداری بود تا برایش تراکم بیشتری به دست بیاورد. وسوسه شدم زمین را تصاحب کنم. بعد با معرفی دوست دیگرم به مقتول وانمود کردم او در شهرداری آشنا دارد و می‌تواند به مقتول کمک کند. آن دو را سوار کرده و به عوارضی تهران ـ قم رفتیم. در محلی خلوت با سنگ ضرباتی به سر مقتول زدم. بعد با چاقو ضربه‌هایی به بدن وی وارد کردم. قولنامه‌ای مبنی بر انتقال سندآن زمین به نام خودمان را نوشتیم و سپس اثر انگشت مقتول را روی آن زدیم. قرار بود زمین را بفروشیم که من دستگیر شدم. با اعتراف وی، همدستش بازداشت و به همدستی با او اعتراف کرد.