اخبار گردشگری

آغاز فعالیت اتوبوس های تبریزگردی برای ارایه خدمات به میهمانان

به گزارش ایرنا، فرخ جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به وجود آب و هوای خوب و خنک در فصل تابستان در این شهر، هموطنان از سایر مناطق کشور و گردشگران این شهر را برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب می کنند.
وی اظهار کرد: در سال های گذشته میزان استفاده گردشگران از اتوبوس‌های تبریزگردی برای دسترسی آسانتر به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر نشانگر رضایتمندی مسافران و میهمانان از خدمات ارائه شده توسط اتوبوس های گردشگری است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یادآوری کرد: استفاده از اتوبوس‌های گردشگری، ایمن، راحت و مقرون به صرفه بوده و از بی نظمی در رفت و آمد و اتلاف وقت مسافران در سفرهای درون شهری جلوگیری می کند و برای آنان تجربه‌ای ماندگار و خاطره انگیز بجا می گذارد.
جلالی ادامه داد: امسال نیز در اتوبوس‌های گردشگری از اتوبوسرانان مجرب و آموزش دیده در حوزه زبان انگلیسی و مباحث گردشگری در راستای خدمات رسانی و جلب رضایتمندی بیشتر میهمانان و مسافران استفاده می شود.
فعالیت اتوبوس های تبریزگردی در فصل تابستان از اول تیر شروع می شود.
کلان شهر دو میلیون نفری تبریز به دلیل شهره بودن آب و هوای خنک و مطبوع آن در فصول گرم سال، در تعطیلات تابستانی میزبان حجم انبوهی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین