اخبار گردشگری

ورود افزون بر ۱۱۲ هزار دستگاه خودرو به گیلان با آغاز سفرهای تابستانی

محمدرضا نازک کار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین میزان ورودی طی این مدت از طریق آزادراه رشت – قزوین با ۴۷ هزار و ۵۰ دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ورود بیش از ۲۶ هزار و ۱۳۸ دستگاه خودرو بوده است.
وی ورود این تعداد دستگاه خودرو به استان طی ۲۴ ساعت را بی سابقه دانست و یادآور شد: بیشترین ورودی ما طی تعطیلات نوروزی امسال، روز ۲۹ اسفندماه با بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو بوده است.
نازک کار به آمار خروج خودروها از مسیرهای استان نیز اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ هزار و ۲۵۱ دستگاه خودرو نیز از راه های استان خارج شده اند.
وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته محور امام زاده هاشم – رشت با ۷۱ هزار و ۸۴۳ دستگاه خودرو پرتردد ترین محور استان و پس از آن آزادراه رشت – قزوین در محدوده رستم آباد رودبار با ۶۱ هزار و ۸۲۷ دستگاه وسیله نقلیه در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار دارند.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، این استان طی شبانه روز گذشته از نظر نرخ جریان تردد پنجمین و از لحاظ تعداد تردد، سومین استان پرتردد کشور بوده است.
محورهای ورودی و خروجی گیلان شامل شش محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر ، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین