رپرتاژ خبری

سامانه ثبت نام در دوره ها، تورهای صنعتی و آموزشی و کنفرانس های بین المللیConfino

رپرتاژ خبری

سامانه ثبت نام در دوره ها، تورهای صنعتی و آموزشـی و کنفرانس های بین المللی Confino

 

در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است. بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد. ارائه نتایج این فعالیت ها به شیوه های گوناگون در اختیار جامعه قرار می گیرد که کنفرانس های معتبر بین المللی نقش برجسته ای در این امر ایفا می کنند؛ ازاینرو یافتن کنفرانس های معتبر یکی از چالش های پیش روی اساتید و پژوهشگران محترم می باشد. در این حوزه سامانه Confino خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

Confino سامانه ای در زمینه تسهیل ثبت نام و مشارکت در دوره ها، تورهای صنعتی و آموزشـی و کنفرانس های بین المللی می باشد که از تیمی مجرب، پژوهشگر و خلاق تشکیل شده است و وظیفه اصلی خود را کمک به پژوهشگران، اساتید، متخصصین و علاقه مندان به شرکت در کنفرانس های بین المللی معتبر می داند. Confino با توجه به استانداردها و معیارهای مقالات بین المللی، نسبت به پیش داوری رایگان مقالات شما با نهایت دقت و سرعت اقدام خواهد کرد و با تیم بسیار حرفه ای مقالات را ترجمه و ویرایش تخصصی می نماید.

از امکانات Confino می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دریافت و پذیرش مقاله و ثبت نام در کنفرانس ها
  • خدمات پیش داوری (رایگان) جهت رفع ایرادات و نواقص احتمالی
  • ترجمه و ویرایش تخصصی مقالات
  • ثبت نام در دوره ها، تورهای صنعتی و آموزشـی و کنفرانس های بین المللی
  • پرداخت ارزی مربوط به رویدادهای بین المللی
  • مشاوره حرفه ای (رایگان) جهت تسهیل در فرایند سفر و اخذ ویزا

کارشناسان confino ، کنفرانس ها را از لحاظ اعتبار علمی و خوشنامی برگزار کننده بر اساس شاخص های بین المللی و معیار های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد ارزیابی و اعتبار سنجی قرار می دهند تا پژوهشگران و اساتید با آسایش خیال در رویداد های برتر بین المللی حضور و مشارکت داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره به سایت www.confino.ir  مراجعه نمایید تا در سریع ترین زمان کارشناسان سامانه با شما تماس بگیرند.

آدرس سایت: www.confino.ir