اخبار گردشگری

دستگاه ها باید برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی آماده باشند

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز شنبه در نشست ستاد اجرائی خدمات سفر استان قزوین افزود: دستگاه های اجرائی ذیربط استان با توجه به فرارسیدن پیک سفرهای تابستانی و آغاز تردد مسافران و گردشگران با هماهنگی و هم افزائی برای رفع کاستی ها در حوزه خدمات دهی به مسافران باید اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: فرمانداران نیز در سطح شهرستان ها باید جلسات هماهنگی را به شکل منظم و مرتب برگزار کنند.
وی با بیان اینکه سفرهای تابستانی و نوروزی در نوع و مقصد گردشگری با هم تفاوت دارند،ادامه داد: باید از حضور گردشگران و مسافران در استان برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه های توریستی استان اقدام کرد و تمام تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مسافران و گردشگران در مناطق ییلاقی و روستائی مورد نظر قرار داد.
فرخزاد ادامه داد: باید دستگاه های خدمات رسان نظیر پلیس راه،امداد خودرو،آتش نشانی و هلال احمر با هماهنگی و هم افزائی با یکدیگر محل های استقرار خود را در قالب پلان جانمائی و تهیه کنند تا در خصوص مشکلات و حوادث غیرمترقبه از قبیل تصادف،آتش سوزی با سرعت و کیفیت بیشتری خدمات رسانی صورت گیرد.
در تعطیلات نوروزی ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل بازدید گردشگران از آثار و جاذبه‌های تاریخی استان ۲۱ درصد رشد داشته است.
۶۱۰۱*۳۰۱۳
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین