اخبار گردشگری

جایزه «اخلاق و نیایش» به علی نصیریان و سیدمصطفی هاشمی طبا اهدا شد

به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با حضور معاون زنان و خانواده رییس جمهوری و روسای سازمان های میراث فرهنگی و گردشگری و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر هشتمین جایزه اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش به چهره های برتر اهدا شد.
برهمین اساس، جایزه اخلاق حوزه هنر به علی نصیریان، حوزه اقتصاد به حسین راغفر، حوزه سیاست به سید مصطفی هاشمی طبا، حوزه ادبیات به محمد علی موحد، شعر به احمد رضا پور آذری، حوزه محیط زیست به خانم شیرزادی، حوزه معماری به مهدی ابراهیمیان، حوزه دین به ابراهیم امینی، حوزه اخلاق حرفه ای به آتش نشان رضا هاشمی شاد، حوزه تجسمی به بهرام حنفی و لیلا ارشد اهدا شد.
جایزه «اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش» توسط هیات امنای موزه ملی قرآن کریم و همراهی و همکاری چهره های همچون احمد مسجدجامعی، مجید مجیدی، مرحوم قیصر امین‌پور، خانم صفارزاده، رضا باقری اردکانی، ساعد باقری و استاد احصایی بنا نهاده شد.
هشتمین دوره جایزه «اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش» با حضور شهین دخت مولاوردی معاون اموز زنان و خانواده رئیس جمهوری، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، و زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی – انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/۷۲۴۴**۱۶۲۵

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین