اخبار گردشگری

بازگشت رضا رشیدپور با حالا خورشید از ۱۰ تیر

رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از پخش برنامه حالا خورشید از روز شنبه دهم تیر داد.

پس از بیهوش شدن رضا رشیدپور مجری حالا خورشید هنگام پخش برنامه، کانال رسمی برنامه حالا خورشید اعلام کرده بود که برنامه صبحگاهی حالا خورشید به علت توصیه های پزشکان مبنی بر استراحت رضا رشیدپور تا بهبودی کامل وضعیت جسمانی اش پخش نخواهد شد. اکنون بعد از گذشت چند ماه از آن روز و بهبود وضعیت جسمانی رضا رشیدپور برنامه حالا خورشید از ۱۰ تیر ۹۶ از شبکه سه سیما پخش میشود . رضا رشیدپور با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر پخش حالا خورشید را اعلام کرد.حالا خورشید
رضا رشید پور زمان پخش حالا خورشید را اعلام کرد و نوشت :

شنبه دهم تیر … ساعت هشت صبح …. شبکه سه …. برنامه حالا خورشید…

بالاخره دوران نقاهت به سر رسید خداروشکر حال بهتری دارم و آماده ی کامل برای خدمتگزاری مجدد به شما مخاطبان نجیب و صبور هستم.

گروه برنامه ساز حالا خورشید پس از وقفه کوتاه که مربوط به روزهای اوج بیماری من بود کماکان به فعالیت خودش ادامه داد و حاصل آن انواع طرح ها و ایده های بکر و جذاب در ادامه برنامه است. از ساعت ۸ صبح روز شنبه دهم تیرماه حالا خورشید شبکه سه مجدد طلوع میکند تا درخشش و محبت را از شما یاران بیاموزد.

از تمام تماس ها ، نامه ، کامنت ها و … بی نهایت سپاسگزارم. حجم شگفت انگیز تماس هایتان مرتب از روابط عمومی سازمان و شبکه منعکس میشد و دلگرممان میکرد.حالا با تمام توان برگشته ایم به امید اینکه حمایتمان کنید . دستون را می فشارم برای این همکاری نزدیک….