اخبار گردشگری

بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر به خلخال سفر کردند

به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر خلخال افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و آغاز تعطیلات تابستانی افزایش چند برابری میزان ورودی گردشگران به خلخال نسبت به سه ماه اول سال انتظار می رود.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل مسوولان عضو ستاد تسهیلات سفر خلخال برای پذیرایی و اسکان مسافران روزهای تعطیل هفته آینده گفت: امکانات موجود شهرستان برای رفاه حال گردشگران در تعطیلات در پیش روی عید فطر بکار گرفته خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای رفاه حال گردشگران خلخال ساعات پخت نانوایان مسیر گردشگران به ویژه نانوایان واقع در خیابان اصلی شهر افزایش یافته و تعدادی از این نانوایان در تعطیلات عید فطر بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.
قنبری افزود: علاوه بر فعالیت شبانه روزی نانوایان واقع در مرکز شهر اقدامات لازم برای فعالیت کشتارگاه برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز گردشگران خلخال انجام شده و تجربه تلخ کمبود گوشت قرمز ، گوشت مرغ و نان ۲ سال پیش خلخال در تعطیلات عید فطر امسال تکرار نخواهد شد.
وی با دعوت از ماموران راهور خلخال برای برخورد مهربانانه با گردشگران خلخال اظهار کرد: برخورد ارشادی به جای نوشتن جریمه برای میهمانان و گردشگران این شهرستان در دستور کار اداره راهور خلخال قرار گرفته و انتظار می رود در کنار انجام اقدامات مسوولان اجرایی برای رفاه حال مسافران اصناف و کسبه خلخال نیز با رعایت انصاف و حال گردشگران زمینه ترک این شهرستان با خاطره ای خوش را برای گردشگران را فراهم کنند.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین منطقه استان اردبیل در همسایگی استان های آذربایجان شرقی ، زنجان و گیلان واقع شده و وجود ۱۲کیلومتر مرز مشترک با استان سرسبز گیلان ، جاده زیبا و جنگلی خلخال به اسالم ، مناطق نمونه گردشگری الماس ، چشمه ازناو ، چشمه میرعادل بولاغی اندبیل ، امامزاده عبدلله کلور ، جاده زیبای خلخال به شاهرود ، آبشار نره گر روستای هدف گردشگری اسبو ، آبشار سفیداب روستای لرد ، آبشار سجن بخش شاهرود ، آبگرم روستای تیل ، روستاهای هدف گردشگری کزج ، نمهیل ، برندق و خمس همراه با جاذبه های طبیعی و تاریخی خلخال را به یکی از شهرستان های گردشگرپذیر استان اردبیل و کشور تبدیل کرده است.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین