اخبار گردشگری

سازمان میراث‌فرهنگی به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست

به‌گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پوریا سوری روز چهارشنبه با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و ثبت تعدادی از دستگاه‌های دولتی در این سامانه، اظهار کرد: هم‌اکنون سازمان میراث‌فرهنگی نیز به عضویت این سامانه درآمده و افراد برای ارتباط ‌گیری هرچه راحت‌تر با این سازمان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.
وی افزود: در این سامانه که قرار است تمام دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و استانداری‌های سراسر کشور به‌عضویت درآیند، اطلاعات مرتبط با هر سازمان ثبت شده و افراد برای ارتباط‌گیری مناسب‌تر و راحت‌تر با هر دستگاهی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.
سوری ادامه داد: هر فرد متقاضی با ورود به این سامانه می‌تواند به بخش مخصوص سازمان موردنظر برود و مسائل خود را پیگیری کند. در این سامانه فرمی طراحی شده که فرد متقاضی آن را پُر و از طریق سامانه به دستگاه موردنظر ارسال می‌کند.
رئیس مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، با بیان اینکه در این سامانه ازسوی هر دستگاه دولتی یک رابط و نماینده معرفی شده است، افزود: نماینده هر دستگاه بعد از دریافت فرم موظف است ظرف مدت ۱۰ روز به مسائل مطرح‌کرده ارباب‌رجوع در این فرم پاسخ دهد.
سوری در ادامه گفت: این سامانه هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده و نسخه آزمایشی آن راه‌اندازی شده است تا بعد از پیوستن سایر دستگاه‌های دولتی به این سامانه، به طور رسمی افتتاح شود.
فراهنگ**۳۰۷۹**۱۸۲۳ دریافت کننده: علی اسدی** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین