اخبار گردشگری

صادقی: دوشنبه با وزیر ارشاد درباره آثار موزه هنرهای معاصر نشست داریم

به گزارش ایرنا، «محمود صادقی» امروز (شنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: جلسه نمایندگان تهران با وزیر ارشاد درباره آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر دوشنبه برگزار می شود.
به گفته وی، قرار است در نشست با «سیدرضا صالحی امیری»، جزییات موضوع نمایش آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر در آلمان بررسی شود.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نوشت: وزیر ارشاد طی تماس تلفنی با اینجانب تاکید کرد دستور داده (است) انتقال آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر برای نمایش به آلمان منتفی شود.
به گزارش ایرنا، از چند روز پیش انتقال آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر برای نمایش به آلمان در شبکه های مجازی و فضای فرهنگی کشور خبرساز شده است.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر در چند روز آینده برای نمایش به آلمان ارسال شود؟ گفت: این آثار که برای مدتی در موزه هنرهای معاصر به نمایش درآمد، دوباره به گنجینه موزه بازمی‌گردد و برنامه‌ای برای ارسال آن وجود ندارد.
به گفته «علی مرادخانی»، بدیهی است در اینگونه موارد، هر برنامه‌ای ابتدا به اطلاع عموم، دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه برسد که البته چنین برنامه‌ای در وزارت ارشاد در دستور کار نیست.
سیام*۶۰۸۴*۱۹۶۱* تنظیم: امیر خان زاده* انتشار: مریم مسعود

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین