اخبار گردشگری

اعلام آخرین وضعیت تمدید قرارداد دو بازیکن استقلال

مسئولان باشگاه استقلال انتظار دارند امروز بتوانند قرارداد کاوه رضایی و سید مجید حسینی را تمدید کنند.

به گزارش مهر، سید مجید حسینی و کاوه رضایی دو عنصر دفاعی و تهاجمی تیم فوتبال استقلال طی روزهای گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بودند که برای تمدید قرارداد با استقلال شرط و شروط خاصی و به ویژه شرط مالی ندارند.

این دو بازیکن استقلال در حالی چنین ادعای را داشتند که در روزهای گذشته پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد ننشسته بودند. روز گذشته سید مجید حسینی در تماس با سرمربی آبی پوشان ابتدا اعلام کرد ظهر امروز برای مذاکره و تمدید حاضر می‌شود و سپس دقایقی بعد اعلام کرد به جای او مدیر برنامه‌هایش در این نشست حضور می‌یابد.

با توجه به مشترک بودن مدیر برنامه‌های سید مجید حسینی و کاوه رضایی و با توجه به این که هر دو نفر قبلا ادعا کرده بودند برای ادامه کار با استقلال شرطی ندارند، استقلالی‌ها انتظار دارد امروز با نشستی که با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن دارند، قرارداد آنها را تمدید نمایند.

این دو بازیکن با استناد به گفته‌های خودشان علاقه به ادامه کار با استقلال دارند و طبیعی است آبی‌ها علاقمند به حضور این دو بازیکن هستند. حال باید دید دیدگاه مدیر برنامه این دو بازیکن تا چه اندازه روی ادامه کار این دو بازیکن در استقلال مثبت است.