اخبار گردشگری

فرمانده انتظامی گلستان: امنیت مناطق تفریحی و گردشگری باهمکاری مردم تامین می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انتظامی گلستان، سردارعلی اکبر جاویدان در بازدید از طرح سالم سازی دریا در شهرستان بندرگز واقع درغرب گلستان ، این استان را از مناطق پرتردد و گردشگرپذیر کشورعنوان و تصریح کرد: گلستان به دلیل داشتن سواحل زیبای خزر، جنگل ها ومناطق تفریحی و گردشگری به یکی از استانهای مهم مقصد سفر تبدیل شده است.
وی همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق ساحلی و گردشگری استان خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و شروع سفرهای تابستانه؛ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق گردشگری آغاز شد.
سردار جاویدان؛ هدف از اجرای این طرح را پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب ها و ایجاد فضای امن برای مسافران و گردشگران بیان کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی تلاش می شود که زمینه برای تسهیل در اجرای ماموریت از سوی رده های حاضر در طرح پیشگیری ازآسیب های اجتماعی فراهم شود.
وی در ادامه با تاکید بر جلب مشارکت و حمایت مراکز برون سازمانی از مجریان طرح تصریح کرد: همه سازمان ها و نهاد های متولی بایستی در ارتقاء سطح آگاهی مسافران نسبت به جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش کنند.
فرمانده انتظامی گلستان؛ تقویت فضای اسلامی و معنوی در سواحل دریا و تفرجگاه ها و مناطق گردشگری را ازاهداف پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: مسافران بایستی موازین شرعی و اخلاقی را در مناطق گردشگری رعایت کنند.
وی با اشاره به استقرار ایستگاه های پلیس در مناطق گردشگری به منظور تامین امنیت مسافران اضافه کرد: طرح سالم سازی دریا از ۲۱ خرداد آغاز و تا سوم مهر ادامه خواهد داشت.
به گفته وی؛ در این طرح از ظرفیت پلیس افتخاری و نیروی مقاومت بسیج نیز استفاده خواهد شد.
سردار جاویدان به رویکرد فرهنگی و اجتماعی پلیس در اجرای طرح سالم سازی دریا اشاره کرد و گفت: رویکرد پلیس جامعه محور است از این رو توجه به اعتقادات و باورهای دینی و ارزش های اسلامی مبنای ماموریت های این نیرو است.
فرمانده انتظامی گلستان ضمن تاکید بر رعایت هنجار و ارزش های اسلامی و اخلاقی از سوی مسافران یادآورشد، کسانی که موازین اسلامی و اخلاقی را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
استان شمالی گلستان واقع در حاشیه دریای خزر ؛حدود ۱۳۰کیلومتر ساحل دارد که در حوزه شهرهای نوکنده، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان است.
۱۶۴۸
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین