اخبار گردشگری

وزیر اطلاعات: بقایای تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده / با اطمینان خاطر می‌گوییم؛ تیم‌ تروریست ها در ایران منهدم شده

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت که وزیر اطلاعات تأکید کرد که بقایایی از تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده است.

به گزارش  انتخاب  به نقل از خبرگزاری ها، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) خانه ملت در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز پارلمان با حضور وزرای کشور و اطلاعات درباره حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجلس، گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، وزیر اطلاعات گفت که اینها عوامل داخلی و ایرانی بودند که مدتی در خارج از کشور تحت آموزش‌های داعش قرار گرفته بودند.

وی افزود: وزیر اطلاعات همچنین گفت که ما با قدرت و اقتدار کارمان را پیش می‌بریم و کاملا اشراف اطلاعاتی و امنیتی در کشور برقرار شده و در روزهای اخیر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس به نقل از وزیر اطلاعات اظهار داشت: عواملی که ممکن بود به عنوان یک حرکت دیگری ریشه بدواند نیز سرکوب و آنها دستگیر شدند. عوامل و فرمانده این حادثه روز چهارشنبه شناسایی شد، به طوری که حتی فرماندهی این تیم نیز اخیرا رصد شده و به سزای اعمالش رسید.

رنجبرزاده اضافه کرد: وزیر اطلاعات تصریح کرد که عوامل پشت صحنه نیز تحت تعقیب قرار گرفتند، به طوری که ممکن بوده به جای دیگری گریخته باشند که در آنجا نیز مورد ضربه قرار گرفتند و به سزای اعمال‌شان رسیدند. این عملیات آنها ابتر مانده و با اطمینان خاطر می‌گوییم که تیم‌شان منهدم شده و بقایایی از این تیم تروریستی در کشور باقی نمانده است.

وی افزود: وزیر کشور همچنین در این جلسه تأکید کرده که اینگونه اقدامات تروریستی تزلزلی در امنیت داخلی کشور ایجاد نکرده و نمی تواند تأثیری در روند مقابله جمهوری اسلامی ایران با تروریست‌ها داشته باشد.