اخبار گردشگری

ثبات نسبی قیمت انواع ارز و طلا/ دلار ۳۷۳۹ تومان

امروز در بازار تهران قیمت انواع ارز و سکه طلا تغییر محسوسی نسبت به روز قبل نداشت و یک دلار آمریکا با قیمت ۳۷۳۹ تومان و سکه طرح جدید با نرخ یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش   فارس،‌ سکه طرح جدید امروز در بازار تهران یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار تومان و سکه طرح قدیم یک‌میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، این دو سکه دیروز به ترتیب با نرخ‌های یک میلیون و ۲۰۸ هزار تومان و یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان عرضه شد.

امروز همچنین نیم سکه به قیمت ۶۳۸ هزار تومان و ربع سکه با نرخ ۳۶۶ هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ‌به فروش رفت‌.

امروز سکه گرمی ‌بدون تغییر ۲۴۹ هزار تومان فروخته شد همچنین‌ هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۱۵ هزار و ۷۵ تومان عرضه شد در حالی که دیروز ‌۱۱۵ هزار و ۸۹۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

این گزارش حاکی است امروز قیمت اونس در بازار جهانی طلا به ۱۲۸۷ دلار و ۴۰ سنت رسید دیروز اونس‌ ۱۲۹۰ دلار و ۴۰ سنت قیمت خورد.

در بازار ارز نیز امروز یک دلار آمریکا با قیمت ۳۷۳۹ تومان و یورو با نرخ تومان ۴۲۶۰ تومان عرضه شد، دیروز دلار ‌۳۷۳۷ تومان و یورو‌ ۴۲۶۲ تومان قیمت‌گذاری شده بود.

همچنین امروز ‌پوند انگلیس با قیمت ۴۸۷۹ تومان و درهم امارات با نرخ ۱۲۰۸ تومان عرضه شد، دیروز پوند ‌۴۸۶۷ تومان و درهم‌‌ ۱۰۲۹ تومان قیمت‌گذاری شده بود.

7493