اخبار گردشگری

سکوت علیرضا منصوریان بعد بازی العین شکست

علیرضا منصوریان بعد از بازی استقلال و العین و شکست استقلال بالاخره در گفت و گویی سکوت خود را شکست.

سکوت علیرضا منصوریان شکسته شد

علیرضا منصوریان بعد از اتفاقات بازی با العین سکوت کرد ولی شب گذشته گفت و گویی انجام داد.علیرضا منصوریان

بخشی از صحبت های مهم منصوریان را بخوانید:

* به جز بازی با العین نظر هواداران جلب شد

*اسم بازی را باید اتفاق نادر گذاشت

*بعد از بازی با العین دوست و دشمن نمایان شدند

*آقایان با باخت ما ستاد بحران تشکیل دادند

*بحران خود شما هستید که به صورت هوادار چنگ می اندازید

*برخی از اعضای هیات مدیره تیم من را به حاشیه بردند

*با روابط می خواستند کادر فنی استقلال را عوض کنند

*آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند به چهره هایشان نقاب زده اند

*منفعت طلب ها بعد از دربی کجا بودند؟

*آقایانی که قصد تجمع دارید، وارد کاری نشوید که به شما مربوط نیست

*کاسه های داغ تر از آش روی تن هر مدیری یک زخم گذاشته اند

*سفره دل مدیران قبلی باز شود برخی باید از ایران بروند

*آقایان با دلسوزی ها کورکورانه با شمشیر به بدنه مدیران قبلی زدند

وی این گفت و گو را اینگونه آغاز کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

صحبت هایم را با جمله ای از سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربیگری دنیا آغاز می کنم که برای خود من هم درس است. ایشان می گوید:آنهایی که در شکست ها و روزهای سخت کنار ما نیستند، حق ندارند در شادی ها و بردها نیز کنار ما باشند. این جمله، بی شباهت به حال و هوای این روزهای استقلال نیست. استقلال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما به جز بازی پایانی مقابل العین، در مجموع نسبت به موجودی استقلال، رضایت هواداران محترم جلب شد. استقلال در سال ۹۵ تیمی بود جوان و کم تجربه ولی در نهایت به رتبه نایب قهرمانی لیگ رسید، در دربی توانست رقیب سنتی خود را شکست دهد، السد را با آن بازیکنان مطرح و گران قیمت شکست داد و از گروه خود نیز با حضور تیمهای ثروتمند صعود کرد و نشان داد برای تیم شدن و حضوری پرقدرت در سال ۹۶ آمادگی کامل دارد.
وی ادامه داد:بازی با العین هم برای ما و هم برای تمامی هواداران بسیار تلخ بود، اما اسم آن را باید یکی از حوادث نادر فوتبال گذاشت. ضمن این که آن بازی پیامدهای مثبت و منفی فراوان داشت که باید پیش از هر موضوعی از تمامی هواداران استقلال به نمایندگی از کادر فنی و بازیکنان عذر خواهی کرده و از هواداران می خواهم ما را ببخشند.پس از آن مسابقه بود که مثل همیشه زود دوست و دشمن زود نمایان شدند. باز دایه های مهربانتر از مادر یا همان کاسه های داغ تر از آش وارد معرکه شدند و چه معرکه ای بهتر از فضای العین؟

وی در ادامه گفت:آقایان تشکیل ستاد بحران دادند و در این مسیر سعی در خرج کردن اسم مدیران محترم قبلی را هم در دستور کار خود قرار دادند، دوستان عزیز بحران خود شما هستید که برای منافع خود از زدن هیچ ضربه ای به استقلال کوچک ترین ابایی ندارید و در تمامی این سالهای اخیر دلسوزی های کورکورانه و با برنامه خود را همچون شمشیر به بدنه مدیریت تمامی مدیرعاملان پیشین کشیدید و در فضای مجازی و غیر واقعی برای هوادار استقلال نا آرامی ایجاد کردید و پیامدهای مثبت و منفی فراوان دیگر که هر کدام برای ما درسی بزرگ بود.

هواداران عزیز و دوست داشتنی و صاحبان اصلی و مظلوم تیم استقلال شاید در این روزهای سخت فقط من بتوانم با شما که روزهای دشوارمان را با هم گذراندیم، راحت درد و دل کنم، شما که بعد از خداوند بهترین تکیه گاهم بودید.نتایج موفق استقلال در سال ۹۵ در روزهایی رقم خورد که استقلال مشکلاتی از درون هم داشت و برخی اعضای هیات مدیره شمشیر را برای ما از رو بسته و با رفتار و مصاحبه هایشان می خواستند تیم جوان مرا به حاشیه ببرند اما ما با توکل به خدا و تلاش و زحمت و همدلی و حمایتهای شما توانستیم مثل یک خانواده کنار هم بمانیم و سربلند شویم.

وی ادامه داد:در روزهای سختم، نظاره گر خیلی از آقایان بودم که با روابط، برای قانع کردن مدیر عاملم و وزارت ورزش مبنی بر تغییر کادر فنی نهایت تلاششان را کردند، اما غافل از خداوند بودند!البته بر خلاف پیش بینی هایشان، مدیر عامل باشگاه پشت سر کادر فنی و بازیکنانش ایستاد و خوشبختانه جواب این اعتماد را هم ما و هواداران دادیم.و امروز کاسه های داغ تر از آش راه برهم زدن تیم را ایجاد اختلاف بین مدیریت و کادر فنی و هواداران یافته اند.هواداران واقعی استقلال با هوش باشید و اطمینان داشته باشید تیم ما با جذب چند ستاره و جوانان آینده دار بسیار بهتر از سال گذشته خواهد شد و من هرگز دستم را از دست کسانی که در روزهای سخت دستم را بعد از خداوند گرفتند، جدا نمی کنم .
منصوریان افزود:آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند و خودشان را دلسوز معرفی می کنند، همان هایی هستند که نقاب به چهره دارند و طی سالهای گذشته بارها روی صورت استقلال و هوادار و مدیران وقت آن پنجه کشیده اند. همانهایی که حالا منافعشان قطع شده و از مدتها قبل برای حمله به استقلال، منتظر فرصت بودند و حالا هم به خیال خودشان این فرصت نصیبشان شده است. اینها، همانهایی هستند که جلسات مخفی و ستاد بحران تشکیل دادند. ابتدا می گفتند منصوریان را بعد از بازی دربی رفت می زنیم، سپس گفتند بعد بازی با السد می زنیم، بعد گفتند بعد از دربی برگشت او را می زنیم، اما تیرشان به سنگ خورد و حالا هم هزینه می دهند و پول خرج میکنند برای تحصن و تجمع. هواداران عزیز استقلال بدانند اینها عاشق استقلال نیستند، اینها استقلال را فقط برای خودشان می خواهند و منافع خودشان. حالا که دستشان کوتاه شده، از لاکشان بیرون آمده و دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند. الان تیم ما فقط آرامش می خواهد تا مسیر رو به رشد و رو به پیشرفتش را ادامه دهد نه حاشیه و سر و صدا.
به گزارش فارس، منصوریان افزود:کاسه های داغ تر از آش و آنهایی که حالا دوباره پیدایشان شده، زمان مدیران قبلی هم بودند و همه این مدیران، زخمی از آنها بر بدنشان هست اما اگر سکوت کرده اند، به خاطر آرامش استقلال است در حالی که حرف دلشان چیز دیگری است. این افراد منفعت طلب بعد از برد السد کجا بودند،پس از شکست رقیب دیرینه کجا بودند ؟ چرا آن زمان دلشان با استقلال نبود و صدایشان در نمی آمد ؟چرا در زمان بی پولی و تنهاییمان نبودند ؟چرا در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ما را تنها گذاشتند و منتظر زمین خوردنمان ایستادند؟ و…

منصوریان ادامه داد:از مدیر عاملم که در روزهای سخت از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند و همین حمایت ها بود که در نهایت کمک به کسب نتایجی غرور آفرین برای هواداران کرد تشکر می کنم و همین طور مدیران سابق استقلال الخصوص مهندس واعظ آشتیانی یار ثابت روزهای تنهاییم.در روزهایی که من و دبیر هیات مدیره و مدیرعاملم و کارکنان باشگاه از صبح تا شب دنبال تامین منابع مالی و لجستیک و کارهای اداری بودیم،کجا بودید دوستان؟در مجموع باید بگویم هواداران عزیز به هیچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند، باشگاه کارهای نقل و انتقالاتی را به خوبی از ماهها قبل جلو برده و می برد و هواداران به زودی خبرهای خوبی در این خصوص خواهند شنید.

سرمربی استقلال در ادامه تاکید کرد:به آقایانی هم که دنبال تحصن و اعتراض هستند می گویم وارد کارهایی که به شما ارتباطی ندارد، نشوید. آنهایی که اگر سفره دل مدیران قبلی باز شود،باید از ایران بروند. دست شما برای هواداران رو شده، دست از این کارها بردارید.استقلال خانه من و امثال من است. من بیشتر عمر خود را در استقلال گذرانده ام و بعد از خدا و خانواده ام، هرچه دارم از استقلال و هواداران عزیز آن است. من تا آخرین نفسم برای اعتلای هرچه بیشتر استقلال عزیز و شادی هواداران گرامی اش می جنگم و از هیچ کوششی دریغ نمی کنم. زمانی که به استقلال آمدم، از چنین بی مهری هایی خبر داشتم اما این ریسک را پذیرفتم و حتی یک وجب هم برای استقلال و هواداران، از مواضع خود عقب نشینی نمیکنم. از اعضای کانون هواداران هم می خواهم که اتحاد خود را حفظ کنند و وارد بازی این آقایان نشوند.

وی در پایان گفت:از دوست و برادر عزیزم جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش تقاضا دارم تا در این روزهای حساس همچنان مانند قبل با درایت و تیز بینی خاص مواظب فضای اطراف تیم های وزارت ورزش باشند و ممنونیم از حمایتهای ایشان.در آخرین کلام افتخار می کنم که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای استقلال سربازی سربلند باشم ولی بسیار متاثر و متاسف شدم از بعضی از رسانه ها که با نتیجه بازی العین به رییس جمهور محترم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مردم توهین کردند.

به امید سربلندی استقلال در سال جدید

برادر شما علیرضا منصوریان