اقامتگاه, تور خارجی

پیش‌بینی ۱۳۰ هزار شغل در صنعت گردشگری و صنایع دستی

وزیر کار گفت: ۱۳۰ هزار شغل را برای موارد گردشگری و صنایع دستی پیش‌بینی کرده‌ایم.۱۵sep2016-7

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی ربیعی در مراسم کلنگ‌زنی اولین هتل پنج ستاره تمام هلال کشور اظهار کرد: ۳۰ طرح هتل در کشور در دست اقدام است که دو هتل پنج ستاره با حمایت صندوق بازنشستگی در اصفهان احداث خواهد شد که به موجب آن به میزان ۶۰۰ تخت به تخت‌های استان اصفهان اضافه خواهد شد.

وی افزود: سیاست‌های دولت برای گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در این صنعت است و مبنای اصلی اشتغال در دولت بر روی این صنعت گذاشته شده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما در کشور هم باید هتل پنج ستاره و هم اقامتگاه‌های بوم‌گردی را احتیاج داریم چرا که توریست‌های در اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌توانند زندگی روستایی را در کویر، شمال و غرب کشور تجربه کنند. این اتفاق هم اشتغالزا، هم درآمدزا و هم ارزآور است.

ربیعی تاکید کرد: ۱۳۰ هزار شغل را برای موارد گردشگری و صنایع دستی پیش‌بینی کرده‌ایم و سعی داریم که در سال‌های آینده از ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی در این زمینه استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و حجت میرزایی معاون اقتصادی وزیر کار و محمود اسلامی رییس صندوق بازنشستگی کلنگ این هتل را به زمین زدند.

منبع: ایسنا

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین