تور خارجی

وزیر کشور آلمان زنگ خطر حملات تروریستی را به صدا درآورد

وزیر کشور آلمان هشدار داد بیش از ۵۰۰ داعشی آماده‌اند تا دست به حملات گسترده فردی یا گروهی در این کشور بزنند.11sep2016-2

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، توماس دو میزیر، وزیر کشور آلمان گفت: ۵۲۰ شبه نظامی داعش منتظرند تا دست به حملات گسترده در کشور بزنند.

این پیام هشدار دهنده پس از آن از سوی وزیر کشور آلمان مطرح شد که این کشور در ژوئیه سال جاری میلادی با یکسری حملات تروریستی روبرو شد.

وزیر کشور آلمان ادامه داد:‌ این تهدید تروریستی هم اکنون از جانب شبه نظامیان داعشی است که منتظرند تا دست به حملات فردی یا گروهی در کشور بزنند. این افراد به صورت مخفیانه وارد اروپا شده و برای انجام فعالیت‌هایشان آماده می شوند. ما اخیرا در بروکسل و پاریس شاهد این حملات بودیم. اما شناسایی شبه نظامیان منفرد که به “گرگ‌های تنها” معروفند، سخت است.

وی گفت: با وجود اقدامات مقام‌های امنیتی برای شناسایی و دستگیری این افراد هنوز موفق نشده‌ایم به طور کامل با این تروریست‌ها مقابله کنیم. مقام‌های امنیتی تلاش زیادی برای رهگیری این افراد به خرج می‌دهند و این مساله واقعا شرم‌آور است که این افراد به نام اسلام دست به ترور بزنند.

وزیر کشور آلمان در مصاحبه‌ای با روزنامه “بیلد” این کشور ادامه داد:‌ آژانس‌های امنیتی کشور بر این باورند که شبه نظامیان خارجی پس از اتمام جنگ در کشورهای عراق و سوریه به زودی به کشورهای مبدا خود باز می‌گردند و آلمان نیز یکی از این کشورهاست.

پلیس جنایی آلمان نیز اعلام کرد: بازگشت این شبه نظامیان یک تهدید برای امنیت کشور ما و سایر کشورهای منطقه است. این افراد به شدت افراطی هستند و به خوبی آموزش نظامی دیده‌اند و می‌توانند در شرایط سخت نیز به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

تور ارمنستان | تور ارزان ارمنستان | قیمت تور ارمنستان