تور خارجی

ازسرگیری پروازهای کی ال ام رویال داچ به ایران

شرکت هواپیمایی کی ال ام رویال داچ از ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۶ ( ۹ آبان) پروازهایش به تهران را ازسرخواهد گرفت.۲۹agu2016.5

به گزارش ایسنا، این شرکت هواپیمایی اعلام کرد چهار پرواز هفتگی بین فرودگاه شیفول آمستردام و تهران انجام خواهد گرفت و خدمات پرواز پاریس-تهران را که از ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ (۲۸ فروردین) ازسرگرفته شده است، کامل خواهد کرد.

پرواز کی ال ۰۴۳۳ روزهای سه شنبه، پنج شنبه، جمعه و یکشنبه ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت محلی از آمستردام به مقصد تهران پرواز خواهد کرد و ساعت ۱:۲۰ دقیقه به وقت محلی در تهران به زمین خواهد نشست و پرواز بازگشت ساعت ۳:۲۰ دقیقه از تهران حرکت خواهد کرد و ۶:۴۵ دقیقه به آمستردام می رسد.

این پروازها با یک بویینگ ۲۰۰-۷۷۷ در سه کلاس مختلف انجام می شود.

کی ال ام از ژوییه سال ۱۹۹۱ پروازهایش به تهران را آغاز کرد اما در آوریل سال ۲۰۱۳ این پروازها متوقف شدند. مقامات این شرکت هواپیمایی در آن زمان علت توقف پروازهای این مسیر را دلایل اقتصادی عنوان کردند.

بر اساس گزارش گلف بیزنس، این شرکت ۳۷ پرواز به ۹ مقصد در خاورمیانه دارد که شامل پروازهای جدید به تهران است.

شرکتهای هواپیمایی بین‌المللی متعددی پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریمهای غربی، با هدف بهره بردن از فرصتهای فزاینده در ایران پساتحریم، پروازهایشان به ایران را ازسرگرفته اند.

بریتیش ایرویز هم پروازهای مستقیم به تهران را از ۱۴ ژوییه (۲۴ تیرماه) آغاز کرد. این ایرلاین اکنون شش پرواز در هفته به تهران دارد و از زمستان سال ۲۰۱۶ پروازهایش روزانه می شوند.

منبع: ایسنا

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین