تور خارجی

خاخام‌های افراطی، تحصیلات دانشگاهی زنان را “خطرناک” می‌دانند!

براساس حکم صادر شده از سوی خاخام‌های افراطی صهیونیست، زنان و دختران یهودی اجازه تحصیل در دانشگاه و داشتن مدرک دانشگاهی را ندارند. زیرا انجام چنین اقدامی خطرناک است.news24agu2016.2

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، خاخام‌های افراطی صهیونیست با صدور حکمی اعلام کردند:  “ما در این مورد بسیار سختگیر هستیم. دخترانی که در مدارس ما تحصیل می‌کنند، نمی‌توانند به دانشگاه بروند و مدرک دانشگاهی داشته باشند و هر دختری که از این قانون پیروی نکند باید مدرسه را ترک کند. ما هیچ گونه شغل یا موقعیت آموزشی در مدارس به دختران نمی‌دهیم که نیاز به مدرک دانشگاهی داشته باشند.”

خاخام‌های افراطی همچنین اعلام کردند: ما این مدارس را ایمن نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم که در این فضای مقدس هیچ گونه نفوذ و خللی ایجاد شود. این حکم از سوی خاخام‌های نیویورک صادر شده است و قرار است از طرف تمام پیروان این شاخه از یهودیت در سراسر جهان اجرا شود.

یهودیان افراطی در بسیاری از امور بسیار سخت‌گیرانه رفتار می‌کنند. سال گذشته یهودیان افراطی در شمال لندن، زنان را از رانندگی منع و اعلام کرده بودند این اقدام مغایر با اصول آنها است.

اداره یهودیان انگلیس پیش بینی کرده است، حدود ۳۰ هزار یهودی افراطی در انگلیس زندگی می‌کنند.

منبع: ایسنا

تور ارمنستان | تور ارزان ارمنستان | قیمت تور ارمنستان