تور خارجی

۸ اشتباه امنیتی زنان زمانی که به تنهایی سفر می کنند

۸ اشتباه امنیتی زنان زمانی که به تنهایی سفر می کنندThe security of tripping alone

سفر انفرادی می تواند هیجان انگیز، احساسی و مفید برای یادگیری در مورد خودتان باشد. مسافران انفرادی به ویژه زنان سفر در جاده آسیب پذیر باشد. در این میان ۸ اشتبلاهی که خود زنان بیان کردند برای جلوگیری از حوادث سفر تنهایی عبارتند از :

۱ – هنگام رسیدن به مکان جدید در تاریکی، زمان مناسبی نیست. برای سفر انفرادی هنگامی که پرواز شما ساعت ۳ بامداد به شهری می رسد که تا به حال به آن سفر نکرده اید و آشنایی با آن ندارید. زمان مناسبی برای پیدا کردن هتل و رفتن به آن نیست.

۲ – لباس نا مناسب پوشیدن، سعی کنید جانب احتیاط را در سفرهای انفرادی در نظر داشته باشید. ممکن است لباس ما در بعضی از فرهنگ ها نماد بی احترامی باشد و همچنین باعث جلب توجه شود.

۳ – همیشه یک فایل پشتیبان از مدارک مهم خود در ایمیلتان داشته باشید. همچنین مقداری پول در بطری آب در چمدان خود قرار دهید جایی که کمتر جلب توجه می کند.

Imeni dar safar۴ – ارتباط با زنان دیگر به مراتب امن تر است تا ارتباط با مردان. در هنگام برقراری ارتباط دوستی با مردان مراقب کلاهبرداری و خطرات دیگر باشید. هنگامی که به تنهایی سفر میکنید، اطلاعات محل اقامت و هتل خود را به راحتی به افراد دیگر نگویید.

۵ – هرگز برای ارزان تر شدن سفر به صورت غیر قانونی از امکاناتی استفاده نکنید.

۶ – استفاده از لباس های پر زرق و برق و جواهرات گرانبها باعث می شود شما ثروتمند به نظر برسید.

۷ – هنگامی که در اتاق تنها هستید هرگز بدون چک کردن چشمی درب را به روی هیچ فردی باز نکنید. بدون آنکه اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر پرسنل هتل برای کارهای تعمیراتی و … در خواست ورود به اتاق شما را داشتند. قبل ار آنکه اجازه ورود به اتاقتان را دهید.از پذیرش هتل سوال کنید.

۸ – پذیرش مواد غذایی و نوشیدنی از غریبه ها همیشه درست نیست. چرا که ممکن است باعث شود شما به خواب رفته و تمام اموال شما به سرقت رود.

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین