تور خارجی

تور دبی با هتل هاپتور گرند ریزورت Habtoor Grand Beach Resort

هتل ساحلی هاپتور گرند ریزورت

هتل هاپتور گرند ریزورت دبی در ساحل معروف جمیرا در محله مارینای دبی واقع شده است و با ۳ استخر اختصاصی و همچنین استخر کودکان و انواع پذیرایی برای ناهار در داخل و خارج از ساختمان هتل و همچنین یک مرکز تناسب اندام مجهز آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان گرامی میباشد.

تمام اتاقها و سوئیت های هتل هاپتور گرند ریزورت دبی رو به دریا و یا مشرف به باغ اختصاصی هتل هستند و هر یک مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماهواره ای میباشند.

هتل هاپتور گرند ریزورت دبی دارای ۱۶ رستوران و بار اختصاصی ست که در آن انواع غذا از ملل مختلف جهان ارائه میگردد, از جمله غذاهای لبنانی, انگلیسی, ایتالیایی, تایلندی و انواع غذاهای سرخ شده و لذیذ دیگر.

میهمانان هتل هاپتور گرند ریزورت دبی میتوانند از بخش های آبدرمانی, ماساژ بدن و صورت و ماسک گذاری هتل در ۳۰ مرکز مجهز بهرمند گردند.

هتل هاپتور گرند ریزورت دبی دارای ۴ زمین تنیس, ۲ زمین اسکواش و همچنین باشگاه تفریحی کودکان نیز میباشد.

برخی از امکانات هتل هاپتور گرند ریزورت دبی به شرح  زیر میباشد.

استخر رو باز (تمام سال), تراس, بار, رستوران با منوی باز, اسنک بار,وهده های غذایی رژیمی (در صورت درخواست میهمان), پارکینگ رایگان, زمین تنیس, زمین گلف(۲ مایل فاصله), میز بیلیارد, موج سواری, دارت, غواصی, راکت, ورزشهای آبی (داخل سایت), پارک آبی, سونا, ماساژ, جکوزی, حمام ترکی, ساحل اختصاصی, زمین بازی, نایت کلاب, کلاب کودکان, اجاره اتومبیل, روم سرویسع صرافی, نگهداری از کودک, اتو, سالن اجلاس, فکس, سالن آرایش, سوئیت ماه عسل, اتاق خانوادگی, اینترنت در لابی هتل رایگان اما در اتاقها به ازای هر ساعت ۴۰ درهم مبیاشد(و در صورت درخواست میهمان ۲۴ ساعت اینترنت ۸۰ درهم),

پذیرش هتل به زبانهای: روسی, انگلیسی, آلمانی و عربی صحبت میکند.

درجه: *۵

 

هتل هابتور ریزورت

 

هتل هابتور ریزورت

تور دبی | تور ارزان دبی | قیمت تور دبی