تور خارجی

چرا بنزین گران تر در دبی پایه ی تغییر برای خلیج است!

دولت خلیج که شامل امارات های دبی و Abu Dhabi میباشد در ماه جولای بعد از رکود در بازارهای نفت صندوق عمومی دست از پشتیبانی برداشتند.

تصمیم گیری ممکن است پیشرو گام هایی برای گوناگون ساختن بازده دولت باشد که شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های شرکت ها است.

دولت با این وجود باید تعادل را بین مقیاس های جدید در برابر شهرت جهانی برقرار سازد .این تقریباً اجتناب ناپذیر است که سیستم وضع مالیات جدید برای U.A.E تدبیر و اجرا شود.

حسن حکیمیان رئیس انجمن خاورمیانه لندن گفت : این موضوع امکان پذیر نیست که برای همیشه به بازده نفت تکیه شود بنابراین این موضوع گام مهمی در مسیر اصلی است.کابینه ی U.A.E تاکنون قانونی برای مالیات بندی شرکت تصویب کرده است که طبق بیانیه ی جولای از وزارت دارایی، برنامه هایی برای ایجاد حوزه ی جدید اجرا و گردآوری مالیات های فدرال وجود دارد. دولت در حال آماده سازی قانون مالیات بر ارزش افزوده است که مالیات بندی سنگینی روی سیگار و الکل صورت گیرد.

مالیات شرکت ها

مصلحت سیاست ها مطمئناً منابع متنوع درآمد را ادامه می دهد. Zeine Zeidane رئیس مأموریت های موجودی پولی بین المللی به U.A.E گزارش داده است در مورد این که مالیات باید در تمام شرکت ها نسبت به بانک های خارجی در حال حاضر اجرا شود هنگامی که دولت با VAT حرکتی رو به جلو دارد.

چالش برای مقامات شامل چگونگی آوردن مالیات های جدید بدون انحراف شرکت ها و سرمایه گذاری ها است.

Simon Kitchen متخصص در EFG – Hermes قاهره می گوید : اگر پایه ی مالیات به خوبی در جهت ترقی و تلاش برای واضح و ممکن بودن بنا شود خوب است اما اگر سیاست متغیری باشد، خوب نیست .واقعیت این است که قیمت های نفت متغیر است و شما نیاز به قیمت انرژی معتبر و منابع دیگر درآمد دارید.

جذابیت کم تر

دبی به سمت مکان گران قیمتی برای زندگی پیش می رود. Martin Hvidt پروفسور اقتصاد در دانشگاه Zayed در دبی می گوید و اضافه می کند که استخدام کنندگان با افزایش حقوق ها مواجه می شوند. قیمت های سوخت بیش ترین اثر را روی عوام می گذارد بدین وسیله کمی از جذابیت کار در دبی کاسته می شود.پس انداز روی سوبسیدها می تواند افزایش مازاد بودجه ی U.A.E به ۵/۲% تولید ناخالص داخلی در سال بعد را به همراه آورد.

اثربخشی بیش تر

Carlaslim می گوید منابع رایج سوبسیدهای موجودی انرژی در گذشته می تواند راهنمای مجددی برای اثربخشی بیش تر سرمایه گذاری در توسعه زیربنا، تحصیلات و هم چنین حمایت از ایجاد شغل باشد. Kitchen در EFG – Hermes می گوید : شرکت ها پذیرای وضع مالیات هستند به شرطی که اقتصاد قابل تحمل باشد و تکیه ی کم تری روی نفت قرار گیرد.

 

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین