تور خارجی

دیدار با مردی که در بازار بورس یونان موفقیت کسب کرد.

Metlife mfc vasileios Antoniadis پولساز ترین مرد بازار بورس در هنگامی بورس آشفته بود همچنین به دولت کمک مالی می کرد.اوصندوق m&s را ایجاد کرد و ۴/۸ درصد حقوق صاحبان سهام در سال جاری افزایش یافت .معیار شاخص ASE حدود ۱۸% است برای خروج از حوزه یورو و یونان بر اسا س مطالعات بلومبرگ به مرز ۲۸% رسید. زمانی که بورس در حال بسته شدن بود ولی منابع کلیدی Antoniadis بدون تغییر باقی مانده است.

در واقع استراتژی او ساده به نظر میرسد.او از بانک ها و شرکت های مصرف کننده اجتناب می کرد چرا که آنها در این بحران آسیب پذیر هستند. سهام شرکت ها را در این مرحله از بحران زیر ارزش سهام آنها خریداری میکرد بهترین وضعیت او در شرکت نفتی Hellenic بود که بعد این شرکت تغییر کرد به هلدینگ SA و Mytilineos که ۹% میانگین سهام سال را بدست آورد.

به اساس گفته Antoniadis شرکت های فراوانی برای سرمایه گذاری سالم وجود دارد .او مدیر سرمایه گذاری شرکت Metlife یونان از سال ۲۰۰۸میباشد.که وضعیت شرکت را تغییر کلی به سمت رشد داد.مدیر ۴۵ ساله ۳/۱۹ میلیون یورو به Metlife mfc کمک کرد و مدیریت کرد پول در یونان در نیمی از عمر خود که تغییر معادل۱/۳ ASE در شاخص سهام یونان ایجاد کرد.

کنترل پایتخت

زمانی که همه چیز در حال تغییر بود و بورس تهدید به بسته شدن بود و آتن با پلیس ضد شورش درگیر بود Antoniadis با خونسردی کامل دارایی های کلیدی خود را بدون تغییر نگه داشت به گفته Antoniadis این جریانی برای کسب تجربه است.وضعیت کنونی با قبل از سال ۱۹۹۴(آغاز کارمن) خیلی متفاوت است بازار های عمق فعلی را ندارند و تکنولوژی امروز را هم نداشتند.

Antoniadis کارش با سمت مدیریت دارایی در NBG آغاز کرد درشرکت Metlife mfc به عنوان CIO کار میکرد که امروزه به عنوان مدیریت داراییCPB شناخته می شود.

بانک های یونانی

بانکهای یونان ۶۹ درصد در سال جاری سقوط کرد و شرکت های مصرف کننده بیش از ۱۰ درصد افت داشتند در همین زمان بیشترین حجم بودجه متعلق به بخش صنعت است در حالی که وام دهندگان با فشار بر آشفتگی یونان بیش از نیمی از سهام را بدست گرفتند شرکت Hellenic در این سال ۴/۴ درصد بازده سود سهام می پردازد.پول نقد در بورس یونان تا پایان ماه ژوئن ۱۵۱ میلیون یورو و یا ۴۸ درصد از ارزش بازار می باشد که ۳/۹ درصد در سال ۲۰۱۵ بالا رفته است.

سهام Hellenic Petroleum یکی از شرکت های نفتی یونان در سال جاری ۱۳ درصد افزایش یافته است این چرخش سود در سه ماه اول ۲۰۱۵پس از پنج مرحله مستقیم از ضرر و زیان Antoniadis تخمین میزند که ۳۰ درصد تخفیف به ارزش خالص آن است.

جریان وجوه نقدی

اوفقط طرفدار MYTILINEOS بود که ۱۱ درصد برای سود آوری و پایین آوردن سطح بدهی ها از در آمد هزینه شد.وجوه دیگر سهام شامل توزیع قدرت عمومی برق شرکت توسعه LAMADAS و یونان آلومینیوم و صنعت SA در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۲ درصد کاهش در ASE داشتند امسال ۲۹ درصد کاهش در ASE در حال حاضر چشم انداز یونان امیدوار کننده است .اقتصاد کشور در سه ماهه دوم روبه گسترش است.

یونان اقدامات زیادی در زمان رکود اقتصادی انجام داد که باید این اقدامات در دراز مدت ادامه پیدا کند.

 

 

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین